Fremgangsmåte ved retur:
Du benytter deg av returskjemaet du mottok sammen med ordrebekreftelsen.
Produktene må være ubrukt, i original emballasje og må ha merkelappene på.
Returetikett skal festes på utsiden av returpakken.
I pakken må du legge ved ferdig utfylt returskjema.
Pakken leveres til Posten.
Dersom du sender pakken i retur med postoppkrav eller lignende vil du bli belastet for oppkravet i tillegg til et administrasjonsgebyr på kr. 199,-
Kontakt oss per e-post for retur av telt og tilbehør.
Gratis retur ved bytte!*
Dersom det skulle vise seg at ønsket produkt er utsolgt så vil vi kontakte deg per e-post.
En retur til vår nettbutikk kan ta opp mot 7 dager, og du vil motta en bekreftelse på mail så snart din retur er fullført.
* gjelder Fastlands-Norge, f.eks. Svalbard har egne retur-/byttepriser.
Ved reklamasjon må du kontakte oss per e-post.
I e-posten må følgende informasjon være med:
Ordrenummer
Varenummer/produktnavn
Reklamasjonsårsak
Bilder
- Området som er ødelagt
- Detaljbilder