Sendinger, retur og reklamasjon

Her finner du informasjon om sending, fraktpriser, retur og prosedyre ved reklamasjon.

Sending
Vi benytter oss av Bring - Posten.
Fraktpris 99,- kr, eller gratis frakt ved kjøp over 1500,- kr.
* Ved kjøp av Venorgamme og tilbehør gjelder egne fraktpriser.
* Fraktprisene gjelder Fastlands-Norge, f.eks. Svalbard har egne fraktpriser.

Leveringstid er 2-8 virkedager.
Du som kunde er ansvalig for å hente pakken innen fristen satt av posten.
Dersom hentefrist ikke overholdes vil pakken bli returnert til oss, og gebyr for dette belastes deg som kunde.

Du mottar en e-post når forsendelsen er sendt med sporingsnummer.

Vi kontakter deg per e-post hvis vi har problemer med din forsendelse.

Retur:

Fremgangsmåte ved retur:
Du benytter deg av returskjemaet du mottok sammen med ordrebekreftelsen, kontakt oss for å få tilsendt din returetikett.
Produktene må være ubrukt, i original emballasje og må ha merkelappene på.

  1. Returetiketten skal festes på utsiden av returpakken.

  1. I pakken må du legge ved ferdig utfylt returskjema.

  1. Pakken leveres til Posten.

Ved retur blir du belastet kr 149,- i frakt.
Dersom du sender pakken i retur med postoppkrav eller lignende vil du bli belastet for oppkravet i tillegg til et administrasjonsgebyr på kr. 199,-

Kontakt oss per e-post for retur av telt og tilbehør.
Telt og tilbehør har egne frakt priser også ved retur.

Gratis retur ved bytte!
Dersom det skulle vise seg at ønsket produkt er utsolgt så vil vi kontakte deg per e-post.

En retur til vår nettbutikk kan ta opp mot 20 dager, og du vil motta en bekreftelse på mail så snart din retur er fullført.

Ved reklamasjon må du kontakte oss per e-post.

I e-posten må følgende informasjon være med:

  1. Ordrenummer

  1. Varenummer/produktnavn

  1. Reklamasjonsårsak

  1. Bilder
    - Området som er ødelagt
    - Detaljbilder