Sendinger, retur og reklamasjon

Her finner du informasjon om sending, fraktpriser, retur og prosedyre ved reklamasjon.

Sending
Vi benytter oss av Bring - Posten.
Fraktpris kr 149,- , eller gratis frakt ved kjøp over kr 1500,-.
* Ved kjøp av Venorgamme og tilbehør gjelder egne fraktpriser.
* Fraktprisene gjelder Fastlands-Norge, f.eks. Svalbard har egne fraktpriser.

Leveringstid er 2-8 virkedager.
Du som kunde er ansvalig for å hente pakken innen fristen satt av posten.
Dersom hentefrist ikke overholdes vil pakken bli returnert til oss, og gebyr for dette belastes deg som kunde.

Du mottar en e-post når forsendelsen er sendt med sporingsnummer.

Vi kontakter deg per e-post hvis vi har problemer med din forsendelse.

Retur:

Fremgangsmåte ved retur:
Du benytter deg av returskjemaet du mottok sammen med ordrebekreftelsen.
Produktene må være ubrukt, i original emballasje og må ha merkelappene på.

  1. Returetikett skal festes på utsiden av returpakken.

  1. I pakken må du legge ved ferdig utfylt returskjema.

  1. Pakken leveres til Posten.


Dersom du sender pakken i retur med postoppkrav eller lignende vil du bli belastet for oppkravet i tillegg til et administrasjonsgebyr på kr. 199,-


Kontakt oss per e-post for retur av telt og tilbehør.

Gratis retur ved bytte!*
Dersom det skulle vise seg at ønsket produkt er utsolgt så vil vi kontakte deg per e-post.

En retur til vår nettbutikk kan ta opp mot 7 dager, og du vil motta en bekreftelse på mail så snart din retur er fullført.
* gjelder Fastlands-Norge, f.eks. Svalbard har egne retur-/byttepriser.

Ved reklamasjon må du kontakte oss per e-post.

I e-posten må følgende informasjon være med:

  1. Ordrenummer

  1. Varenummer/produktnavn

  1. Reklamasjonsårsak

  1. Bilder
    - Området som er ødelagt
    - Detaljbilder